چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی می رود و از همه بدتر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی می رود و از همه بدتر

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی بدتر می رود؟ شما می دانید این نوع از بیماری یک بیماری ثانویه دیابت، که تبدیل به یکی از علل اصلی بیماری های کلیوی است. بنابراین برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی کنترل قند خون از بسیار مهم است. با این حال، تنها در کنترل قند خون بستگی دارد به اندازه کافی برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود نیست.
چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی بدتر می رود؟
1.controlling سطح قند خون بالا
همانطور که در بالا اشاره شد، کنترل سطح قند خون برای درمان این بیماری بسیار مهم است، بنابراین به عنوان یک دیابتی شما باید انسولین به موقع با توجه به ساخت و ساز با دکتر خود را.
2. فشار خون بالا کنترل
با توجه به پژوهش، فشار خون بالا بیماری کلیوی پیچیده تر خواهد شد و کنترل آن کمک می کند بسیاری در کاهش نشت پروتئین است. چه چیزی بیشتر، آن را برای تسکین آسیب به کلیه ها مفید است.
3. کنترل مصرف پروتئین
مطالعات بالینی نشان داده است که پروتئین ممکن است خونرسانی گلومرولی افزایش و اضافه کردن فشار به کلیه ها، در نتیجه بدتر بیماری کلیوی. بنابراین کنترل مصرف پروتئین برای به تاخیر انداختن پیشرفت نارسایی کلیه مفید است.
4. دور از داروهای نفروتوکسیک
این نوع از داروهای بیماری های کلیوی خواهد تشدید و سرعت بخشیدن به پیشرفت نفروپاتی دیابتی.
چهار راهنمایی چند راهنمایی پایه برای کاهش نفروپاتی دیابتی بدتر می رود، اما اگر شما می خواهید برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، حتی آن را معکوس شما باید درمان به موقع سیستماتیک را.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: